Weekend

Halloj! Går igenom helgen lite snabbt, hinner nästan aldrig blogga här längre (känns det som) så man får ta vara på tiden man har! 
 
Fredag - Började fredagen med ett besök hos doktorn och tillsist ett kvällsjobb på Mc. Kom hem sent & somnade sent...
Lördag - Startade dagen med en shoppingrunda på Bergvik med lillebror & farmor. Hittade lite nytt fint som jag skall visa er sen;) På kvällen vankades utgång! Ångrar dock att jag inte stannade hemma med ett varmt bad, filmer och massvis med gott därtill.. Knappt någon utekväll som slår det faktiskt haha!
Söndag (idag) - Vaknade för ett tag sedan och skall snart tappa upp mitt allt för efterlängtade bad! Hatar Sveriges istid, vi är ju inga polariebjörnar liksom. Nåja, ikväll skall jag jobba på Färjestad också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0