TORSDAG OCH NÄSTAN LOV

Ovärda inlägg efter ovärda! Men jag antar att det är så ibland. Idag har jag en lååång dag i skolan tills halv 5 (dock bara roliga lektioner) Efter skolan vankas plugg med Carro för svenskaprovet imorgon och ikväll skall jag jobba på färjestad. Är i helhet riktigt trött nu, det skall bli så underbart med lov! Om bara en dag!
 
Tänkte ta en tidigare buss in till stan så jag hinner åka & sola en 30:minutare, måste trotsallt hålla igång den lilla färg man lyckats fått. Sedan skall jag försöka hinna åka till felicia för lite morgonmys! Har dessutom en hel (kanske halv haha) garderob som bara väntar på att bli medplockad?
Saknar sommaren..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0