En trött emma

Godmorgon på er! Sitter i cafeterian och skall alldeles strax ha ett matteprov och efteråt en Svenska redovisning. Känns åt helvete med matten och sisådär med Svenskan, med tanke på att jag skrev allting igår och skall redovisa det muntligt. Känns som en liten utmaning måste jag säga, vill & måste ha ett gott resultat!
 
Sov 12 timmar inatt förövrigt (jag brukar sova max 6h!!) och visst känner jag mig ruskigt utvilad men samtidigt ganska seg, haha! Näh allstå, ingenting går att jämföra med kaffets energiska-effekt. Där snackar vi magi! Ikväll skall jag på tjejkvällen i badhuset (Olivia vi drar dit ändå) massvis med olika träningsformer! Även plugga massor, har 3 läxor & ett prov nu i veckan. Mycket i skolan. Till helgen har jag iallafall roliga planer & sedan är det lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0