Ett leende godnatt

Säger godnatt med ett leende på läpparna! Har så himla många roliga planer nu framöver & det bästa av allt är att dem lär hålla på ett till tag.. Det är ju min vardag liksom! Här har ni morgondagens schema för er som är nyfikna;)
 
Onsdag
06:00: Upp & hoppa!
06:30-07:30: Powerwalk! Skadar aldrig att bränna lite kalorier på morgonkvisten
09:00: Skola
12:00-13:00: Lunch/fika med Johanna på stan!
14:20: Slutar skolan!
14:20- ca 15:30: Styrelsemöte med Fancyprice! Fixa bankkonto, diskutera design och öppna webshopen b.l.a!
16:00-17:30: Träningspass på sats!
18:00-19:00: Bussresa hem, plugga på Svenskaprovet på fredag!
19:00: Hockey i Grums med Olivia (förmodligen) Grums-Nor!!
 
Fullspäckad men ack så rolig dag. Mycket nytta! Just det, har en annan rolig sak att berätta för er! Som jag kanske nämt tidigare? Nåja, en ny nagelsalong har öppnat i duvan! Fett fett fett nice! Jag var där idag (premiären) och det såg både fräscht och lyxigt ut. Jag pratade lite med dem & blev genast sugen på att ta en behandling (priserna var verkligen suveräna, gele/akryl-manikyr för 500-lappen!) tråkigt nog får jag inte ha det på mitt nya jobb.. Men till er andra, rekommenderar jag verkligen att gå dit! Jag har ioförsig inte gjort en behandling så kanske inte borde döma så mycket, haha. Men jag känner på mig att de är helt suveräna, asiater brukar faktiskt vara duktiga på spa-delen. Samma sak som de flesta tjejer skriver finare än de flesta killar (inte alltid förstås) ni förstår!
Hittade den här bilden från min brorsas skolavslutning i somras. Visst längtar man tillbaka.. Förövrigt älskar jag hattar! Känner inte ni också lite ''primmadonniga'' i det? (Riktat till tjejer!) Haha.
Och tillsist en fin bild på min bror!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0