Bubbleroom leverar!

Tänkte göra ett litet kvällsinlägg för en gångs skull! Min kväll borde egentligen gått åt att plugga, men på den fronten har såklart inget hänt.. För mycket för att ta tag i med min snåla energi. Får köra hårt imorgon istället med massor av kaffe till! Som man bäddar får man ligga somsagt. Nåja.. Det här inlägget är inte negativt egentligen! Har jättemånga spännande saker på gång här i livet;). Imorgon skall jag och mitt UF-team iväg på vårat första möte med vår rådgivare! Ni kan inte ana vad taggad jag är!
 
Hur som helst! En söndag kan väl inte avslutas på bättre sätt utan lite fönstershopping at nätet?! Nix! Väldigt sällan jag är inne på bubbleroom, men kikade faktiskt in där nu & kan säga att jag är gott överrasskad! Fanns många häftiga, utstickande, vackra, söta kläder till bra & förstås dåliga priser. Haha. Här är några plagg som jag funderar på att köpa! Behöver veeerkligen införskaffa lite festliga plagg, har ju fasen inga. (Lever på mina vänners garderob)
Mixed from Italy Peplum Dress Black Bubbleroom.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0