inte redo ännu

Åh det är torsdag & alltså endast en dag kvar till helg! Vilket ioförsig är så bra... Längtansfullt för att inte säga! Däremot är jag inte riktigt redo ännuu, har massor kvar att göra och jag skall klämma in 4 hårda pass (med hög förbränning förstås) tills imorgon! Har inte hunnit träna något den här veckan då jag jobbat alla dagar förutom i förrgår. Men det skall allt gå att fixa!
 
Tog sovmorgon idag (vår lektion är valfri, hemma eller i skolan) så tänkte plugga på provet som är senare idag och åka in för en 30 minuters solsemester! Välbehövligt & oerhört gott;) Så får det bli!
 
Just det! Morgondagen skall spenderas med allt för älskade & saknade Filippa!!! En sleepover hos henne är precis vad som behövs. Pricken över i:et i denna tuffa (näärå haha) vardag. Förstår inte hur jag kunde glömma att berätta det för er?? Veckans viktigaste händelse! Förlåt filippa!! :*
Jag och filippa i kusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0