HALLOWEEN!

Det är halloween om någon vecka och många fester väntas! Redan till helgen firar vi in första maskeradparty't. Då kommer vi till den alltför vanliga frågan! Vad skall man vara utklädd till??! Jag tänker såhär; man vill ha en ganska cool utklädnad, men man vill ju fortfarande inte förfula sig själv. Utan isåfall se både lite fjantig & fin ut!
 
Iår har jag tänkt på att vara en kanin! Alltså två stora vita öron och den lilla tussen i rumpan. Inte för mycket men inte för litet heller, haha. Då tänkte jag köra på en body och svarta tights under. Skulle bli ganska bra tror jag! (stjäl inte mina ideer nu hörrni) Om inte kanin, tänkte jag faktiskt på drottning! (ni ser bilden här nedan) som jag var på utklädnadsdagen i 9an. Det finns nackdelar och fördelar med båda! Kaninen kanske blir lite väl ''sexig''? För min smak och en lång finklänning kanske skulle kännas lite för mycket? Jobbigt att springa runt i os.v
 
Säg gärna vad ni tycker!! Hjälp & åsikter är jag i mest behov utav. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0