Utmattad

Godmorgon! (japp, jag går upp nu..) Vaknade upp ca. 6 imorse helt utmattad och bestämde mig för att nej, jag stannar hemma idag. Tror jag överbelastat min lilla kropp med jobb, plugg, skola & vänner, haha! Skall försöka trappa ner på det lite. Skulle egentligen haft en ''American and French evening'' idag med Carro, Carro & Lovisa från klassen men tyvärr är jag nog lite för krasslig för det. Istället blir det plugg för hela slanten, har en hel del att göra från skolan och även jobbet här hemma. Lika bra att sätta igång!
 
En hemma-dag/kväll väntas alltså! Imorgon skall jag & Olivia på 40 års-fest, blir nog kul!
Mitt i allt tråkiga! Här har ni en jäkligt gammal bild från högstadiet.. En utav mina första fyllor. Hahah! Minns hur den kvällen gick..;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0