Existerar trevliga busschaufförer?

Ja, troligtvis.. Dock så är dem ytterst få! Nästan varje dag jag åker till skolan bemöts man av någon riktig bitter*itta. Idag blev jag så jäkla sur på gubben så jag kunde inte hålla mig ifrån att ge honom en utläxning. Helt rätt enligt mig själv. Väljer man serviceyrket skall man vara trevlig! Nog om det, väntar på att lektionen skall börja (har foto, lite trist tyvärr ha-ha). Ikväll vankas träning iallafall! Skulle verkligen vilja testa på nya sushi-haket idag också. Vore ju såå gott.. Mmm!
 

Kommentarer
Postat av: hannah

det sushistället i mitticity var hur gott som helst!! :D

Svar: Var det det alltså? Då skall det testas inom kort! ;)
emma TORSTENSSON

2012-10-06 @ 09:05:13
URL: http://hannahlang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0