UNDERBARA TISDAG

Gud vilken härlig dag! Började dagen med sovmorgon, kan absolut inte klaga. En bra start på dagen är verkligen A & O. Eftersom jag blivit så otroligt f´*cking blek gick jag till solariumet på första gången på hur länge som helst! Sååå härligt. Tar tillbaka det med brun-utan-sol, skall nog inte sluta sola helt ändå;) dessutom är det halloween snart & då är det viktigt med lite snygg bränna! Slutar skolan alldeles strax och då skall jag spana in Victoria secrets produkterna från arkaden lite, ett måste om man är tjej hehe. Ikväll skall jag träffa Jennifer som jag inte gjort på hur länge som helst! Otroligt synd. Tur att vi har tagit upp kontakten igen, det är jag fruktansvärt glad över.
 
Så då blir det en gammal hederlig filmkväll a la j&e! Massvis med stora & för att inte nämna onyttiga koppar Oboy med skräckisar ink. mycket snack förstås! Bra tisdag!
 
Goa & gla'a tjejer påväg till Stockholm i högstadiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0