Träning

Åker till stan för ett svettigt pass! Den här helgen skall bli nyttig & alkoholfri.. Skall faktiskt försöka tämja ner på festandet framförallt;) Haha! Iallafall lite.. Nåja 1h cykelpuls samt 1h styrka väntar! Gött!!
Förresten! Måste bara rekomendera Chanels-foundation till er alla. Har hört gott om den förut & den lever verkligen upp till  sitt både namn & rykte! Älskar den. Jag brukar alltid bli väldigt ''glansig'' av foundation, vilket den här krämen motverkar helt perfekt. Ps, jag vet att jag har lite ''stig helmer'' hår på sidan.. Kan inte hjälpa det då vi har en ytterst farlig gasolgrill på baksidan! Glad över att några hårstrån är kvar iallafall haha..
sit

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAH fick mig ett gott skratt när jag läste det där om gasolgrillen... Kommer aldrig glömma kvällen då du eldade upp luggen! :D

Svar: Hahah inte jag heller!! Minnen det där! Ah nu kommer jag och tänka på när du & jag gick själv mitt i natten (KOLSVART) så kommer det en galen människa och vi var livrädda som fasen. Självklart var det daniel kyrk! Haha okej nu när jag berättade lät det trist men tänk på allt roligt som hände under den tiden;) Återträff snarast du jag & jennifer!!
emma TORSTENSSON

2012-10-05 @ 23:26:31
URL: http://hannaaronsson.myshowroom.se/
Postat av: hanna

Hahaha ja just det ja, och fulla var vi! Fy vad rädda vi var :D JA för det måste vi ha!!

2012-10-08 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0