MYCKET I LUFTEN

Måndagen avklarad! Vart skall jag börja?! Först och främst, jag har haft en riktigt-bra dag, kanske snäppet lite för stressig men annars skall jag inte klaga.
 
Jag och mina vänner är nu ett officiellt UF-företag! Fancyprice.se kommer ni inom kort se mycket utav gott folk! Som Caroline skrev på sin blogg (haha många bloggar här..) så har vi viljan och den räcker otroligt långt. För er som är lite nyfikna på vad vi skall göra & håller på att påbörja är det en webshop som är på ingång. Vi skall sälja produkter, främst riktat till tjejer; till riktiga pang-priser! Alla skall kunna köpa, det skall inte vara dyrt för någon! Trots det kommer förstås kvalite vara A & O i vår plan. Pris & kvalite är vad vi kommer stå för.
 
Var tyvärr tvungen att smita lite tidigare från skolan till jobbet idag.. Inte bra av mig, men så blev det (bara det inte händer allt för ofta hehe). Gjorde min premiär på McDonalds idag! Som jag förväntat mig trivdes jag som fisken i vattnet, jag föredrar jobb som är slitsamma och stressiga: det är då tiden rinner iväg! Nu ligger jag hemma helt utslagen i sängen, skall somna till en film med gosiga vovvar nu har jag tänkt. Perfekt avslut det♥
En gammal bild på mig & min darling! Skärpning på bildfronten nu, jag vet.... Dags för lite nya & det kommer inom kort mina kära ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0