Seriemys!

Godkväll godingar!
Haft en riktigt tuff dag idag faktiskt, fick tvinga mig igenom den. Vandrade runt som levande död idag i skolan, men trots det tog jag mig till gymmet och gjorde ett pass (Lite nöjd hehe) dock gick passet skit! Antar att jag hade för lite energi för det till & med. Träning ger somsagt inte bara energi utan tar lite också! Nåja, imorgon är det fredag och det skall bli så härligt. Ser fram emot helgen! Två utekvällar & lite jobb väntas.
 
Just nu ligger jag i soffan och tittar på Revenge, favvoserien (efter hollywoodfruar) förstås! Speglar mina planer i vuxna dagar, otroligt rik och mäktig kvinna;) jajemen. Vill man så kan man! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0