Prestigefylld-dag!

Idag har det hänt en hel del roliga saker! Efter skolan gick jag Karro, Carro, Lovisa, Nathalie & Ida och testade den nya M'c Flurry Mars på Mc, på vägen lyckas vi bli nerskvätta av en idiot i skolan som ledde till lite irritationer men nog om det! Väl på Mc upptäckte jag en arbetsintervju (alltså en kille som hade det med arbetsgivaren) självklart nappade jag direkt & tänkte; jag måste gå dit. Fast efter killen då, hade ju varit lite elakt att störa dem ha-ha. Hur som helst, bad jag att få prata med den ''blonda tanten'' and so I did! Presenterade mig och berättade att jag tjuvlyssnat lite på deras samtal, frågade om dem sökte anställda och isåfall var jag precis den som de sökte (man skall alltid snacka med självförtroende ni vet!) och jag lyckades få en arbetsintervju på direkten! Bara sådär! Det gick suveränt och jag hoppas innerligt hon hör av sig så fort som möjligt. Vilket jag tror, just för att jag tog för mig och ''bestämde'' från början.

Annars då? Kvällen har spenderats på jobbet, med andra ord läktaren på färjestad. Det var en riktigt grym match idag! (Ja det kan till & med jag avgöra hehe) Färjestad vann mot Linköping med 8-1 (tror jag?) Dem var utan tvekan spindeln i nätet under hela matchen. Nu skall jag sätta på reprisen av Svenska Hollywoodfruar, det får man ju bara inte missa. Mitt favvoprogram det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0