NÄSTAN HELG

Efter en lång dag i skolan med bl.a vårat första journalistik-prov åkte jag och Carro & belönade oss med en sushilunch! Det var vi värda. Förövrigt var det första gången Carro åt det, eller ja, enligt henne har hon ätit ''kycklingsushi'' & det är tydligen samma sak;) haha! Hon tyckte iallafall om det så nu har jag ytterligare en kompanjon att ta massvis med sushiluncher med! Proppmätta och belåtna stack vi därifrån och jag vidare till sats, fixade ett nytt årskort då mitt gått ur. Måste rekomendera er alla att börja där! Så proffsigt, lyxigt och kvaliterikt. Denna gången fixade jag på både City & färjestad så nu kan jag variera mina träningsplatser. Såklart stack jag inte bara ditt för att fylla i lite papper utan även för att köra ett hårt pass! Nu är det dags att sluta slarva med träningen Emma! (peppar peppar mig själv ha-ha)                                                                                   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0