MY WEEKEND

 
Hunnit med mycket den här helgen! Allt förutom att plugga.. Haha! Fredagen tillbringade jag med Filippa & Felicia, på kvällen stack vi till Emmas bror som hade fest, stannade dock bara ett litet tag & beslöt oss för en mysig sleepover hos Felicia istället. Var utan tvekan mer behövligt så tidigt vi slumrade in, eller ja, åtminstone jag haha.
 
På lördagen tog jag en fika med min kära Filippa och spenderade en alltför kort men ack så underbar tid med henne;) Vid två tog jag tåget till Sunne för att spendera kvällen hos Bella! Blev en trevlig kväll med lite nya människor (alltid lika roligt!) Imorse tog jag tåget till stan igen för att jobba på färjestad & nu sitter jag hos farmor efter att precis varit på fika hos min saknade Olivia, matkoma efter marknadsremmar och nu ännu mera mat hos farmor! Haha, himla mycket ätbart för min del.. Men det är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0