Morgonspa!

Trots att jag har sovmorgon till halv två idag vaknade jag helpigg redan 07:00. Då är det enligt mig idiotiskt att slösa tid i onödan.. Lika bra att hoppa upp & göra något vettigt! Min morgonsyssla resulterade i ett morgonspa, hur länge sedan som helst jag hade på en lermask. Jag tittade om det fanns något svettigt pass på sats men verkade inte så (känns onödigt att åka in till stan för att gymma) när man ändå kan göra det lika bra hemma!
 
Min morgonplan!
1. Hemmaspa = Lermask, ansiktsscrub, ångbad och bort med gammalt och fult nagellack!
2. Läsa igenom journalistik-häftet, till provet på Torsdag.
3. Springrunda på ca 30 minuter, 90 armhävningar + 90 situps (30 åt gången) + benböj.
4. Åka in tidigare till stan för att kolla i lite affärer (alltid lika kul!) & vara smakråd åt Caroline!
 
Sen vankas en rolig samt en hatisk lektion..... Svenska (LOVE) Matte (brutalt tråkigt) & ikväll jobb på Färjestad! Bra dag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0