I've got the job!!!!

Woho! Ett till jobb är nu inplacerat i mitt dagliga schema. Numera inte bara färjestad utan också McDonalds! De här slitar-jobben kommer pryda CV:t så bra sedan! Dock så föredrar jag slit framför oslit när det gäller arbete... Tiden går så sakta om man inte har fullt upp!

Annars då? Veckan är helt f u l l s p ä c k a d. Utan överdrivt! Sitter här och försöker tänka ut hur jag skall hinna med allt. Imorgon skall jag ta en fika med Johanna (vi måste komma igång med våra vardagliga fika-rutiner igen!) sedan introduktion på det nya jobbet och därefter har jag hela kvällen planerad. Mitt upp i allt detta skall jag gå i skolan och göra allt plugg som bara väntar på mig. Haha så ser ungefär veckan ut. Det positiva är ju att alla planer är roliga!
 
 
Hela helgen skall spenderas med världens bästa olivia också! Var allt för länge sedan vi hade en hel helg tillsammans. Alltid du & jag mitt kära hjärta.
Såhär såg jag ut idag för er som undrar;) Klänning från Cubus och jeans från Lee.

Kommentarer
Postat av: olivia

Tack mitt hjärta för alla underbara stunder du ger mig! Helgen kommer bli super duper men den kan ju inte bli annat när jag är med dig :* grattis till det nys jobbet visste du skulle få det! pusss älskar dig ha en fantastisk dag för det är du värd my love <3!!

2012-10-10 @ 08:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0