Gymnasieforum

Imorse fick jag skjuts till stan utav min granne, hur snällt?! Har verkligen toppen-grannar. I bilen snackade vi om jobb (som jag av någon anledning alltid tyckt varit ett intressant ämne haha). Hela dagen har spenderats på gymnasietforumet och informerat nästa årskull och varför dem såklart skall välja Sundsta! Riktigt kul faktiskt, och trots att jag missade en hel skoldag tränade vi istället på att framföra oss inför andra. Det gick jättebra! Nu förstår jag vad lärarna menar med uppmärskamma, leende elever. Så fort som någon skänkte ett litet smile till mig sken jag upp ha-ha. Nu sitter jag hemma och hällar i mig massor av koppar te, förblir så resten utav dagen. Mysfaktor 1000<3
Här är vi! Iformatörerna;) allting är verkligen roligt här i livet såvida man är positiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0