FEELS LIKE HOLIDAY, WELL, IT IS

Hej alla underbara människor där ute! Jag har haft ett alldeles perfekt avslut på en toppenvecka och minstsagt perfekt början på en ny! Igårkväll jobbade jag på färjestad, gick ganska bra, träfade många trevliga människor där vilket alltid är lika kul! Efteråt mötte jag upp Filippa för att åka handla massa gott inför en rejäl myskväll, skall det va' så skall det! ;) Hade den mysigaste myskvällen på länge med min käraste favorit! Innehåll både gottigheter & värdefulla samtal. Dock var vi så trötta och somnade båda innan tolv.. Så någon film hann det icke att bli (var filippa som fick bestämma ''i rymden finns inga känslor'' & får man dömma efter omslaget förstår jag att John blund kom snabbt som attan! Lät värdelös ärligt talat. Haha. 
 
Idag tog vi sovmorgon, som är ett måste på lov förstås. Sedan trallade vi ner på stan med bästa felicia som sällskap, tittade i lite affärer och fann ett par jättefina skor faktiskt. Nu på kvällen bestämde jag & Filippa för att vara lite hurtiga och tog ett tufft cykelpass på sats som avslut! När jag kom hem väntade en iphone5 på mig också. Nu kommer jag som förmodligen alla andra iphonesägare bli lite besatt, men det hör väl till.. Haha. 
 
Tusen tack för för dessa dagar världens bästa filippa!!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0