Vår kära hufvudstad

 
Hej människor där ute! Den här helgen har tillbringats i stockholm med familj och ''barndoms''vänner (inte för att jag är så stor nu haha). Och jag har haft det riktigt bra! Måste säga att jag ändrat åsikt om Stockholm helt & hållet, för mig var förut Göteborg; min egna lilla huvudstad. Jag har alltid tyckt att Stockholm vart så uppdelat med stadsdelar och inte vart så stort fan av dialekten i ärlighetens namn, nu däremot: älskar jag snarare staden! Dialekten är det inget fel på, alla dialekter har trots allt sin egen charm + att jag tycker om fördelningen i staden, skadar inte att få röra på benen lite liksom. Njutit, skrattat, ätit, strosat, shoppat och bara mått helt enkelt är vad dessa dagar besått utav. Jag tackar mitt sällskap många gånger om för denna härliga lilla tripp!


När jag kom hem idag pussade jag som vanligt på mina prinsar till vovvar som jag saknat något otroligt. Inte bra att få vara ifrån sina bebisar! Sedan stack jag & mina väninnor Jennifer & Hanna till ica för att handla lite gott inför en riktig söndagsmyskväll- framför solsidan, förstås. Nu ligger jag hemma i sängen och tänkte säga godnatt nu. Är lite trött så lite sömn skadar aldrig att ta igen. Godnatt ♥
 
Visar er lite vad jag köpt i nästa inlägg :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0