FINALLY HOLIDAY

Gud vad härligt med fredag! Som alltid lika passande! För ynka en dag sedan låg jag hemma med 40 graders feber men under ett jäkla dygn tillfrisknade jag till komplett frisk (kan ni haja!!) Ibland står trots allt Gud på min sida också! Självklart gällde det att ta vara på dagen så efter skolan tog jag en mysig fika med min fina väninna och kikade runt på lite julklappar. Har faktiskt hittat jättemånga bra sådana.. Dock är alla lite väl dyra kanske, men julen handlar ioförsig om att ge, så det väger jämnt ändå! Sedan kom även favvofillan och gav oss lite sällskap, trevligt.. Skrattade och lattjade runt som vanligt! När de andra åkte hem stack jag till sats för ett träningspass och nu är jag äntligen hemma i värmen.. och har tagit heeelg!! Sjukt skönt.
 
Imorgon vankas en lördag med jobb, skönt! Har planerat in en tripp till Stockholm efter jul så det är mer än passande med så mycket jobb som möjligt. Ha en härlig lördag ni fina, själv skall jag bara ta det lungt hos farmor. ♥ Haha vad fasen säger jag.. Ha en härliga fredag menade jag förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0