Stöttande från en liten herre

Hej på er! Har legat i soffan hela dagen krasslig och förjävlig. Usch och fy... Det värsta av allt är att jag tycker så synd om mig själv men ändå får inget stöd? Förr fick jag ju alltid tidningar, godis, glass och masstal med ''tycka synd om mig'' kommentarer från familjen. Icke nu! Kom ioförsig precis på att jag har ett litet stöd trotsallt, min lilla Melker har legat bredvid mig och gosat hela dagen. Finns faktiskt inget bättre stöd i pälsig form ♥. Nu har jag precis lagat lite mat till mina barn (melker herrman haha). Olivia kom även över en sväng förut & muntrade upp stämningen som vanligt!
 
Snart är det helg, wiho. Veckorna går så fort! Julen är snart här också, vill dock inte att den skall vara över. Julen och all dess innebörd är så himla älskvärd.. Om jag får säga det själv sprider jag lite extra juldglädje såhär års!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0