Jäklans vinterpest.......

Hello lovelys! Kom precis hem från stan. Har haft yrkesdag idag på skolan, då alla möjliga yrken kommer och besöker oss.. Riktigt intressant i ärlighetens namn, vilka fördomar jag innehavit på tal om det haha! Måste bara berätta mitt och Felicias lilla besök hos advokaten (han hade en föreläsning) lustigaste advokat jag någonsin träffat på. Visst var han stilig men har ni någonsin hört en advokat säga r*vhål? Jag skulle själv aldrig säga något sådant.. Dessutom satt det värsta roliga nobeleleven bredvid som slängde ur sig alla möjliga kommentarer, b.la hur det är på fängelset, knäppte en cola (som jag trodde var en öl) när han var försenad och ja lite allt möjligt förutom att bete sig med stil, rolig var han åtminstone.. Jag & fillan grät av skratt, skulle mer än gärna ha en sådan människa i min omgivning, skulle fasen bli odödlig! Förövrigt behöver jag träna på att få till roliga texter märker jag nu.
 
Annars då? Blev lite stadstrippande på stan efter skolan som vanligt med härliga vänner, tog sedan en mysig fika med Johanna & Sofia. Gud vad jag älskar att fika.... Bästa som finns! Nu är jag hemma & har köpt med mig lite juliga ingridienser till latten så jag kan få en riktigt julig känsla här hemma;) Love it! Love christmas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0