PERFEKTA DAGAR

Hej kära människor! Vilken bra helg jag haft, spenderat den med de bästa av de bästa! (enligt mig).
Igår träffade jag filippa och vi hade som vanligt otroligt kul! Träffade på alla möjliga sorters människor som vi alltid gör tillsammans, har kommit i underfund med att det är inte vi som är tursamma.. Utan väldigt öppna för allmänheten!  Annars då? Vi gick på bio, dock såg jag bara hälften då jag var tvungen att rusa till bussen för att komma hem i tid (ovärt jag vet) välte även ut hela filippas uppladdade godisförråd, haha stackarn!! Var nära på att skriva stackars råtta..Haha menade godisråtta♥ Slutade iallafall med att jag missade bussen ändå, så komma hem i tid var ju som bortblåst tanke. Väntade istället utanför bion på filippa och company vi träffade där.. Otursam jäkel som man är. Sedan gick vi och mötte upp Florence & trallade hem till Filippa.
 
Idag kom det lite släktbesök till farmor så jag har bakat en glasstårta och en snickerspaj! Matgla'a som man är måste trotsallt efterätten, det viktigaste, leverera. Nu skall jag hem och banka in en prov i huvudet som vi har imorgon, då jag inte ens kollat på det ännu. Håller hoppet uppe iallafall! Ikväll sover jag hos felicia, som har blivit en standard för oss på söndagarna. Vår egna tradition!
 
världens bästa filippa!
Jag och min favvohund!! (efter herman och melle förstås)
Släktmiddag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0