Fullplanerat lov!!

Puh! Kom precis hem med bussen från stan, har jobbat hela denna veckan (feels good) fick tyvärr avstå jobbet på färjestad idag då det krockade med det andra.. Men det är väl så det är ibland! Bättre med två jobb än inga alls trotsallt! Hur som helst, jag börjar bli lite längtansfull efter ledigheten måste jag säga.. Haha. Men & andra sidan sitter alltid pengar perfekt. Idag har jag gjort mycket nytta: påbörjade dagen med en pw med olivia, träningspass på sats, jobb och slutligen plugg. Nu känner jag mig fan duktig så nu skall det belönas med ett avsnitt Revenge!
Just det! Imorse vaknade jag tidigt så jag passade på att göra någon annan glad;) denna gången farmor med hemmagjord morotskaka a la moaah! Smarrigt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0