TOPPENHELG

Hej alla goa & gla'a! Jag har haft en riktig toppenhelg! Hoppas ni också haft det? I fredags jobbade, tränade och umgicks jag med Filippa, Emma & Sara. Mina härliga vänner! Tråkigt nog (förbannat tråkigt faktiskt) lyckades jag förstås tappa mitt busskort så måste nu ersätta ett nytt, men men, är man lite otursam så är man.
Lördag: Startade dagen med ett arbetspass och på kvällen laddade vi upp med förfest hos lovely ida with lovely chicas! Kvällen innebar allting en utgång brukar göra, galenheter, tråkigheter, skoj & psykopatiskt underliga saker. Rolig kväll helt enkelt!
Söndag: Vräkt i mig massor av mat hos farmor & gödat mig ordentligt inför den kommande veckan! (ironi till viss del haha) På kvällen tog jag & favvojenfa en snabbvisit till hockeyhallen. Grums förlorade tyvärr, men som vi sade där borta.. Vi hejar på det vinnande laget, så ingen förlust! Nu har jag precis kommit hem efter lite mys, prat & planerande inför veckan med jennifer & tänkte sussa alldeles strax.
 
Därför hälsar jag er alla godnatt nu med många stora, goa kramar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0