ZLATAN IBRAHIMOVIC

Hej på er!
Gud, jag börjar verkligen bli sjuk men eftersom det här inte skall bli något ''tyck synd om mig själv inlägg'' hoppar jag det! Jag kollade precis min första men absolut INTE sista fotbollsmatch på tvn. Har alltid tyckt det vart så ointressant då spelarna knappt syns på planen? Dessutom brukar spelet gå väldigt sakta med den stora planen, åtminstone vad jag trodde. Det var Sverige-England idag och Zlatan spelade, haha känns lite fel att en fotbollsokunnig människa som mig skall uttala mig men jag gör det ändå. Kan inte låta bli! Herregud vilken spelare! Ingen spelare kunde mäta sig med honom, det var verkligen en lekstuga från början till slut.
 
Nåja, förutom den förvånansvärt intressanta fotbollsmatchen har jag ägnat min kväll åt telesnack med min alltför älskade vänninna, Filippa!! Bästa tidsfördrivet när det gäller mänskligt sådant. Nu skall jag kika på någon film. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0