JOBB

Eftersom jag gått och råkat på världens förkylning hoppade jag skolan idag, var trotsallt bara en lektion & jag kände att jag vill inte hosta mig igenom den redovsning vi hade. Vem försöker jag lura, jag jobbade ikväll och kunde gått & väl ha dragit mig till skolan men valde att avstå.. Förkylning & lathet skall jag nog skylla på istället!
 
Imorgon är det iallafall helg vilket skall bli så skönt. Har massor av plugg att bocka av men det skall nog gå bra! Annars skall den tillbringas med mitt gamla gäng från högstadiet, kul med lite reunion träff sådär! Är faktiskt riktigt excited över att träffa alla igen, tillsammans! Prata gamla pinsamma minnen. På lördag skall jag träffa älskade Filippa också så den kvällen kan jag ju också bocka av som perfekt. Min helg ser ljus ut med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0