Gårkvällen

Igårkväll var jag bjuden till Caroline i min klass för knytkalas! Ytterst sällan jag är på sånt men jag kan inte annat än att supergilla det. Alla tar med sina egna små specialiteter & det blev en riktigt maffig buffe som man aldrig kunde sluta äta på, haha. Perfekt för mitt obegränsade matintag ;). Nog om matsnack, kvällen var jättetrevlig med mycket skratt & snack med härliga personer! Annars då? Jag tog bussen hem tidigt då jag börjar bli sjuk. (haha kan inte sluta tycka synd om mig själv, förlåt) 
 
Idag har jag legat i sängen heeeeela dagen lång och nu svettas jag som en dåre också, typiskt. Jag skall förmodligen träffa både Jennifer & Olivia sen. Och ikväll kanske köra på en sleepover hos Felicia!
Lånade bilder från www.carolineblombergs.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0