Bra kväll!

Efter skolan stack jag åkte jag till gymmet en sväng och tränade & sedan hem för lite mys med min kära jenfa! Blir alltid på så bra humör efter hon vart här. Vi såg på skräckfilm men blev mestadels snack.. Bl.a om allt gott julgodis som finns! Vi har bestämt oss för att baka en snickerpaj någon dag (såg på en amerikansk sida.. såklart) såg iallafall oerhört smaskigt ut. Och på fredag blir det Breaking Down part 2 premiären med gänget från högstadiet. Kul!
 
Nej nu skall jag alldeles strax inta sängläge, har en softdag som väntar imorgon då jag skall informera de kommande gymnasieeleverna! Det måste jag verkligen tipsa er alla om att göra (inte bara skolmässigt nu) ta vartenda tillfälle i akt till att prata inför publik. För gud så viktigt det är och en otroligt bra egenskap som nästan är ett måste att bära på i dagens läge. Jag har lärt mig jättemycket bara genom att bestämma mig för att våga!
 
En gammal bild på mig & jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0