3 LOVELY THINGS

Blev faktiskt väldigt lite shopping i Stockholm! Sista dagen hade jag endast köpt två toppar & lite mer vill man trotsallt komma hem med kände jag, eftersom jag behövde en plånbok fick det bli en fin burberry att fullända helgen med.
Den här toppen kommer från Monroe i Sturegallerian och jag tycker den matchas bäst till något klassiskt, kostymbyxor som jag bar den till för ett exempel! Hittade ett helt bedårande halsband att ha till, långt vitt pärlhalsband med en blomma i (keramik?) i mitten. Var verkligen hur snyggt som helst till, ångrar nu att prislappen fick mig att avstå.
Och en till jättefin blus! Kommer från Zara. Sitter otroligt bra på & man får dessutom riktigt mäktiga axlar i den! Som jag förövrigt älskar.
Tillsist en burberry plånbok! Kommer användas flitigt. Plånboken skulle matchas perfekt till den väska jag vill ha, så med andra ord behöver jag nog nästan köpa en sådan också;) haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0