We only live once

Godmorgon solstrålar! Har sovmorgon tills klockan 12 idag, men trots det har jag varit uppe med tuppen, stressat & yrat omkring.. Nåja, jag får skylla mig själv! Trodde det skulle bli värsta fult väder idag, men visade sig lite kallare bara, en glad överraskning för mig. Visst vintern är mysig men jag hatar den ändå, livet skall vara soligt. Ikväll blir det iallafall fiesta all night long! Så himla taggad! Nu skall jag minsann ta igen förra helgen ;)

 Om ni inte känner mig kommer ni snart märka att jag älskar klänningar;) Det enda jag lever i på sommaren! Idag fick det bli en svart långklänning med jacka över eftersom det är lite kallare. & natural a la osminkad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0