Tränat

Efter skolan stack jag till sats som vanligt och körde ett cykelpulspass (numera standard)! Alltid lika skönt, har ni inte kört det och gillar tuffa men enkla pass rekomenderar jag det verkligen.. Jag har alltid avskytt tekniska träningsövningar men älskat fys-aktiga. Har man bytt om till träningskläder skall det fan kännas också!

Bortsett ifrån träningen som går bra är jag på lite depp-humör. Mycket problem som jag inte finner någon lösning på.. Usch jag har verkligen haft en jobbig period. Minsta lilla sak kan göra mig superlycklig samtidigt som den kan få mig att bryta ihop på en gång. Men men.. Alla har svackor & det blir nog bättre snart:)

Hoppas ni haft en toppenvecka och hittar på mycket roligt i helgen!

Känns som jag bara visar mig osminkad numera.. hehe. Blir så när jag fått någon träningsoutfit-sjukdom (närå)! Däremot måste jag säga att jag blivit så nöjd med mina ben! Dem förut vältränade benen is back;) Lite smalare skall dem bli sen är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0