Svar på tal!

Fick en bra fråga utav en tjej förut. Självförtroende är trotsallt något alla behöver en boost i! Så jag tänkte dela med mig utav den till er! Och hoppas det är till någon hjälp. ;)

Lina om Look of today:

Vet du vad jag gillar med dig? Du verkar alltid så självsäker och kör alltid ditt eget race! Som att inget kan stoppa dig hehe. har du några tips till andra att bli så? puss fina emma :)

Svar: Jag har faktiskt ganska bra självförtroende. Nu menar jag inte bara utseendemässigt utan även innifrån och det jag menar är att jag alltid tror på mig själv. Att tro på sig själv är nyckeln till allt! Om inte du tror på dig själv, hur skall då någon annan kunna göra det? Sedan har jag förstås förjävliga dagar då jag känner mig både ful och fet (ja listan kan göras lång) men även de dagar jag känner mig snygg. MEN det är aldrig någon annan som får mig att må dåligt eller tvivla på mig själv! Det skulle jag aldrig tillåta. Och det är det som jag tror dem flesta tjejer/killar att bli osäkra; dem bryr sig helt enkelt vad andra tycker för mycket. När skall man inse att folk är elaka pga en anledning! Avundsjuka. Och visst kan jag också vara avundsjuka på kroppar, hår m.m men jag är aldrig elak för det. Istället är jag glad för den personens skull, åh vad kul för henne! Istället för att kasta ut elaka kommentarer borde människor lära sig att glädjas för andras skull. Men med tanke på att det är så många som inte kan det, får man hålla hakan uppe och skratta. Det finns många elaka människor men man skall aldrig låta dem beröra dig.

Sedan är jag en person som alltid sagt vad jag tycker och tänker, rakt ut utan att tvivla & det är väl på både gott & ont! Men just för att jag alltid sagt det, haft starka åsikter m.m har jag även fått mycket skit och kritik tillbaka. Och jag tror att det har gjort mig ''immun'' mot det mesta.

Kommentarer
Postat av: Din jojjo

Bra skrivet Emma, det här behövde jag läsa. Puss gillar dig!

2012-05-21 @ 22:01:59
Postat av: Emma

Tack min lilla gumma :* det borde du inte behöva din superskönhet <3

2012-05-21 @ 23:53:16
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0