Nykter is the shit

Okej.. Först & främst måste jag säga: vem har sagt att man inte kan ha kul nykter?! (Dubbelmoral från min sida aj know). Jag har tagit två glas ikväll och det känns så ofattbart bra! Har faktiskt haft kul ändå. Hellre lite tråkigare än spårad och bortgjord. Eller så kanske det är mina underbara vänner som förgyllde kvällen??

Åkte in till stan vid 2 idag och tog en middag med pappsen på Tempel, blev en oxfile och fyfasiken så gott och skönt med lite egentid med pappa. Händer ju inte allt för ofta tyvärr. Efteråt stack jag och mötte Emma & Filippa för lite traskande på stan och sedan till frost för lite mysande. Och sedan (mycket sedan haha) stack vi till sandgrund där det var lite uppträdanden och ytterligare mys med några till tjejer. Smaskade på många marshmallows och god choklad! Nam nam. Perfekt för ett matvrak som mig hehe.. Kvällen tog såklart inte slut där (det är ju lördag!) så vi bestämde oss för lite party. Kortfattat, toppenbra! Nu har jag precis kommit in till filippa som sussar så sött bredvid mig, den lilla godingen. Tänkte joina henne på sovfronten nu och jag hoppas att ni alla sover så gott också! Puss
Bild från Frost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0