Inspirerande shoppingtankar

God morgon kära ni. Jag har pysslat lite med farmor under morgonen, tittat film och myst och nu har vi precis lagt en tårta i ugnen. Mums! Det är ju morsdag idag och det skall såklart firas, jag tycker att man skall hålla i traditioner och högtider så gott det går!

På tisdag skall vi till stockholm med klassen, främst för att titta på riksdagen (vilket man redan gjort ett x-antal gånger... haha) Men har vi tur skall vi nog hinna med lite shopping också! Jag har tröttnat på att gå i vanliga butiker och handla vanliga kläder som man ser varenda ungdom gå i. Så jag har sökt upp lite olika secondhand/vintage butiker som jag skall spana in. Jag är ett riktigt märkesfreak (tycker att det är kul och känna sig lite fin) så jag har tittat ut en vintage på Lv, Hermes och Mulberry. Fanns en otroligt läcker Mulberry väska där! Och lite andra märken såsom Filippa K, D&G, Missoni och förstås unika gamla kläder.

Ett tips till er alla när ni skall åka någonstans är att söka om det på nätet! Jag har gjort det flera gånger och det fungerar utmärkt. Man kan hitta alla möjliga intressanta butiker som man annars inte skulle lägga märke till. Dessutom skadar det aldrig att vara lite förberedd! ;)

(Glöm inte att skriva upp adresserna på papper bara)

Mulberry bayswater white fanns på en av dem! En vit läderväska har jag velat ha hur länge som helst.. Och såklart blir inte mitt ''behov'' mindre när jag ser den här snyggingen för några lappar billigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0