HELGSLÄNGTAN

Åh era stackare.. Nu kommer ett sådant här sjukt ovärt inlägg igen! Jag ligger i sängen och borde sova, fast jag kan inte. För att jag längtar till helgen sååå jäkla mycket! Alltså vem fan kom på ''den som väntar på något gott väntar aldrig för länge'' det har gått en dag & jag går snart i depression utav min ivrighet!

Har roliga festkvällar med kära vänner att se fram emot, samt en S&E myskväll då vi inte haft det på ett bra tag.. Vill ni veta hur mycket mat det innebär? Det räcker inte med trerätters utan får nog bli sexrätters istället. Thaimat, pizza och grillat, godis, choklad och chips (listan kan göras lång). Gah på våra myskvällar finns allt! Med tanke på all mat som det här innebär får vi dra till netto och göra lite billigare fynd. Citerat av sofia själv: Skall vi vara tjocka skall vi åtminstone vara ekonomiska tjockisar!''

Fest med härliga vänner! (Ser fram emot en crazy-night med dem så) Nykterhet finns inte på kartan!

Myskväll a la S&E

Filippa & Emmis! Godingar!!

Bästa Olivia!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du får en bra helg, endast några få dagar kvar nu! Sen kan man slappna av!:D

2012-05-03 @ 23:29:49
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0