Härliga Söndag

Åh jag har haft en så härlig söndag med världens bästa bästis. Skrattat och pratat om allt mellan himmel & jord, samt varit ute på långpromenix med lite sega vovvsar, solat och fått lite färg. Jag har gjort i stort sett allt förutom det viktigaste; alltså plugga. Usch, ärligt talat så minns jag inte sist jag öppnade en bok och pluggade. Jag har blivit en så jäkla lat och omotiverad person på skolan.. Jag måste verkligen ta tag i det här, för utan skolan och bra betyg blir det svårt i livet. Iallafall det lyxiga liv som jag tänkt mig;) hehe..

Imorgon blir det iallafall picknick med underbaringar och lite solklart stadshäng på det. Om det inte vore för skolan och liiiiite för korta helger (haha) så har jag inte ett enda klagomål på livet, det enda som saknas är sommarlov.


Kommentarer
Postat av: juliaa

fina Emma! :)

2012-05-10 @ 19:44:52
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0