Förändrat?

Haha i brist på sysselsättning sitter jag och tittar igenom min gamla bilddagbok, där alla hållde till för ca 5 år sedan (?). Åh herrejisses vad man kan förändras.. Kopierade en ''vardaglig'' text från min gamla tid;)

hola amigos
har vart och tränat boxning och därefter gym med jenfan, blev ett hårtpass som vanligt. Vilken dum person säger att tjejer är klena? killarna ger upp mycket fortfare än oss där borta.. men det beror somsagt på personen och inte könet. är på världens bästa humör just nu, mamma har precis skjutstat mig till farmor, ska träffa fannyälskling nu en stund och få lite nya kläder av farmor! fan vad underbart :) ska plugga vidare sen, fick alla rätt på båda proven, galant som jag sa! heh, har även bokat tid hos frisören återigen, så det blir på fredag. har planerat helgen supermycket, allting verkar bli perfekt. jag har hittat ett älskvärt gymnasium också, passar mig perfekt.. och ligger långt långt borta! wiho! för första gången i mitt liv, så är jag ute i tid, haha.

(ca 2 år sedan jag skrev texten)

And here you got one picture from that time! 2009/2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0