Fit for fight

Okej, bered er på ytterligare lite skrytande! Haha.. Idag gick jag upp kl 05:00 (trots sovmorgon till halv 11) tog bussen in till stan kl 06:00 och körde ett tufft cykelpulspass samt gym! Kan säga att det var bland det värre jag vart med om.. Creed till alla som kör morgonpass för jämnan, fyfabian vad det kändes. Nåja, nu sitter jag iallafall här i skolan & är nöjd med mig själv. Tänkte även visa er hur min diet ser ut som jag håller mig till på vardagarna. (OBS är onyttig på helgerna) Längtar till lektionerna bara kan sätta igång -avslutas så jag kan sticka iväg och träna! Hoppas ni också får en toppendag alla sötnosar!
Återigen jag rekommenderar verkligen det här passet! Vilket mål du än har med din träning är det grymt; kondition, styrka och uthålighet. BAM! Du har allt på samma gång! Dessutom tycker jag det är så snyggt med vältränade och fasta ben. Just det, man bränner ca. 800 calorier på ett pass! Ja om du inte slarvar förstås;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0