Filmkväll

Tisdagar är verkligen min tvkväll! Alla bra program sänds på tv:n idag. Svenska miljonärer, Lyckan i La & Wermland forever (ja jag tycker det är bra) haha gissa om min familj hatar att jag är bänkad framför tv:n, ingen tillåts ändra kanal för då jävlar. Men för att jag är så snäll flyttade jag till farmor på filmkväll idag igen, börjar nästan bli en tradition haha. Hur som helst, jag ångrar det inte! Så himla rolig min farmor. Vi tittar på Wermland forever och farmor och farmor frågar ''har du sett någon av dem någon gång?'' ''ja jag ser några av killarna på mitticity hela tiden, dem jobbar ju där'' farmor svarar- '' jaha, men gud va dii (värmländsk) skall tycka dii är häftiga nu, dem är nog väldigt tillgjorda efteråt och skall visa upp sig så mycket som möjligt. Haha jag håller på att dör! Precis tvärtom vad man hört, då alla säger att dem skäms. Jag själv skulle bara se det som en möjlighet om jag var dem. Det är ju inte precis bigbrother, bara yttterligare en dörr som öppnas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0