en kortfattad toppenhelg

Gud vilken superhelg jag haft! I fredags tog jag det lungt med mig själv, bakade chocolate chips cookies och myste framför bra filmer. I lördags stack jag och vännerna till skattkär (med andra ord, bortom ingenstans) på ett litet äventyr! En superkväll med mycket trevliga och nya människor och inte en sekund utan ett leende på läpparna! Idag åkte jag in till stan med farmor & Eric för postkodlotteriet. Så glad för alla människor som vann flera miljoner, så roligt för dem. Dessutom är det kul att det verkade som att en del verkligen var i behov utav det också. Grät nästan för deras skull, haha! Den här helgen har varit så gott som perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0