En dag på stan med en underbar vän

Efter skolan mötte jag upp Filippa och vi stack ner på stan för lite shopping och lunch. Testade på det nya sushistället och det enda jag kan säga är; succe!! Fasiken så gott det var. Och det blir ju inte sämre med det lilla kalorieintaget! (Haha känner mig som en nörd förövrigt) Sedan gled vi vidare i butiker i några timmar till, pratade, skrattade och hade det trevligt med min allt för underbara vän! Eftersom sushistället var så gott stack vi dit ytterligare en gång innan stängning och köpte med hem! Just det, måste ju visa er dagens shopping också. Riktigt nöjd! Hoppas ni också haft en bra dag? Och glöm inte att kika på Revenge klockan 21 gullisar. Puss ♥

Hur vacker är hon inte?

Förövrigt börjar jag lära mig att äta med pinnar mer & mer! Det handlar ju trotsallt om att visa respekt till en annan kultur så detta måste jag bli proffs på. *Blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0