A women can never own to much dresses

Uppdaterade min klänningsfront med 3 nya skönheter häromdagen (den som inte är med på bild bar jag i Lördags). Visst är dessa läckra? Den sockersöta rosa känns verkligen som en ''jag'' klänning och kommer bäras flitigt i sommar. Läderklänningen var den jag fastnade mest för, jag har aldrig köpt någon tuff klänning förut utan alltid kört på romantiska och simpla kläder så det här är lite förändring. Återstår dock att se ifall jag vågar mig ut i den efter att farmor påpekat att den skulle passa in på en bordell! Haha...

Den rosa är från Classfield och Läderklänningen från Twist and tango (äkta läder).


Kommentarer
Postat av: grmlembepölgmwntrmskldödsghytgrd

Det stavas " A women can never own to many dresses".

2012-05-13 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0