Truths


Bara för att jag lider utav lite tristess bjuder jag på några sanningar om mig själv.. Intressanta sådana ;)

När jag vill få ro går jag in på badrummet & kan sitta där i flera timmar (haha)
Jag har ett väldigt ombytligt humör, går från ena dagen till världens lyckligaste och andra till världens olyckligaste
Jag gillar långa, bredaxlade, mörka gentlemän
När jag tar studenten skall jag göra lumpen
När jag går i klackskor känner jag mig ''maktfull'' haha
Jag får alltid min vilja fram
Jag är ganska orädd som person, förutom mot spöken! Är livrädd för det övernaturliga och mörker
Jag tror på ondska
Jag älskar djur, när jag var liten kunde jag skapa ovänner genom att försvara en myra
Jag förstår mig inte på människor som är missundsamma mot andra. Varför kan man inte unna varandra lite glädje?
Det är väldigt sällan jag blir intresserad utav någon, har bara varit kär en gång
Jag älskar designerväskor!
Jag hatar att förlora
Jag frågar sällan mina föräldrar om pengar, jag gillar att tjäna mitt eget
Första gången jag sökte jobb var på Nwt som 14 åring! (tror ni dem skrattade åt mig?) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0