What a night!

Jag har haft en toppenhelg! Den skulle inte kunnat blivit bättre faktiskt. Emma och Filippa kom hit igår och vi laddade upp med 2 kg godis, 600 g chips och dricka (somsagt skall det vara, så skall det) sedan bestämde vi oss för att dra ut en sväng också och med tanke på att vi är i Grums finns det inte många alternativ. Men det är ju så skönt att kunna sticka hem när man vill & inte behöva passa bussar,taxibilar och irriterande föräldrar förstås! Jag har haft en superbra helg med fantastiskt superbra brudar! Helt ärligt, fyfan vad ni är bra.

Haha kan inte sluta tänka på Emmas kommentar innan dem skulle sticka hem.
Skall vi dra till bussen eller ska vi skära upp ananasen??
Hahahaha jag dör! Värt att missa en buss för att äta lite ananas. Emma så jäkla skön, men jag förstår henne. En ananas är värd att värdesätta högt;)

Här har vi snygga och superdupersköna Emmis. Btw! Även vi har våra dräggiga stunder, direkt när vi satt foten i huset började vi baka och laga mat!! Haha yummie


Kommentarer
Postat av: emmmmaaaa

hahahah emma du är så jävla bra, och jag kan bara säga att jag har sovit konstant sedan jag kom hem och nu vaknat upp och är lite småsugen på ananas faktiskt.... du och filippa gjorde helt klart min gårdag!

2012-03-25 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0