Watch out for Olivia!!!

Haha ja vad skall jag säga?? Skall följa med yrbollen Olivia på en sväng i trafiken. Nej jag är inte rädd, det här skall bli kul! Jag hoppas hon kör in i en stolpe eller något så jag får ett gott skratt! Känner på mig att den här åkturen kommer stanna länge i mitt minne. (Nejdå gumman, det kommer gå galant.. Du klarar allt!) Vad skall man sedan hitta på? Finns jättemycket godis och allt möjligt gott kvar som jag är lite sugen på men jag måste ut och springa så det känns ovärt. Äsch, man lever ju bara en gång som sagt. Skall tvinga hit Olivia på en filmkväll!

Förresten, vad tycker ni om dagens outfit?? Jag har alltid haft en känsla för stil ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha assså emma du är såå skön

2012-03-25 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0