Update - from bed

Fasiken.. Livet suger verkligen förtillfället! Såren på läpparna har bara blivit värre sedan igår och gör ännu ondare, febern och förkylningen har förbättrats men fortfarande långt ifrån att vara frisk. Var hos doktorn förut och han sade att det inte gick att göra något (haha idioterna där borta verkar varken ta min smärta eller mig på allvar) dem borde få smaka på sin egen medicin! Hur som helst hade jag vitaminbrist och tydligen kört slut på kroppen med för mycket stress. Dem kommande dagarna innebär med andra ord sängen för mig.. Fy vad jobbigt. Är så rastlös! Många som skall ut ikväll men här sitter jag. Imorgon skall jag iallafall ut varken jag är frisk eller ej. Pallar inte att vara hemma mer!

Ser jag inte lite sorgsen ut?.. En emma är inte tillämpad för att slösa dagarna i sängen.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Krya på dig nu finaste Emma!

2012-03-30 @ 16:23:11
Postat av: Emma

Tack finaste du! Det skall jag göra:)

2012-03-30 @ 17:33:24
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0