Träning!

Nu får jag fan kalla mig duktig! Medan jag ser alla frestande statusuppdateringar på fb om myskvällar, festkvällar, foton från restuaranger och hör alla vänner taggade som skall ut.. Ligger jag genomsvettig och slut pladdask i min soffa! Har varit ute och sprungit i bra tempo en timma och haft lite egenträning här hemma. Kanske inte är så mycket att skryta om egentligen med tanke på attt jag har satskort och tränar lite hitan och ditan. Men såvida man inte har regelbunden träning är man inte är iform! Och det har jag faktiskt inte varit sedan i början av 9:an. Det glädjer iallafall mig själv att kunna säga att jag är lite duktig;) Och är på bättringsvägen!! Mitt mål är stranden och inte vassen till sommaren!


Skall tillbaka till det hurtiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0